Новото истражување од Кент идентификуваше просоцијално однесување и поврзаност меѓу луѓето кои присуствуваат на рејв забавите, што може да помогне да се објасни зошто културата на рејв опстојува во последните триесет години.
Иако постои стигма поврзана со културата на рејв и дрогите кои често се поврзани со неа, новите наоди објавени од „Frontiers in Psychology“ даваат увид во значајните врски развиени меѓу рејверите.
Д -р Марта Њусон, когнитивен антрополог на Факултетот за антропологија и конзервација, ја истражуваше психологијата која се крие зад групното поврзување и просоцијалните однесувања на рејв забавите, користејќи нов модел на ритуалите. Овој модел ги проценува изменетите состојби на свест, вообичаени за групните ритуали, кои д -р Њусон ги идентификуваше како „4Д“ – танц, тапани, недостаток на сон и дрога. Преку ретроспективна онлајн анкета со оние кои присуствуваат на незаборавните забави или бесплатни забави, д -р Њусон истражува дали присутните се занимаваат со 4Д и дали тоа е поврзано со чувства на стравопочит и лична трансформација.
Откриено е дека присуството на 4Д забавите е поврзано со лична трансформација за оние кои го доживеале настанот како стравопочит, особено за луѓе со отворени погледи. Колку повеќе поединецот чувствува дека лично се трансформира од искуството, толку повеќе се поврзувал со групата.
Наодите сугерираат дека од 4Д танцувањето и дрогата, особено психоделиците, биле најсилно поврзани со градење значајни социјални врски во ритуализирана средина. Д -р Њусон сугерира дека ова е цврсто поврзано со потенцијалот за терапевтски придобивки од чувството дека сте дел од група која може да игра клучна улога во психоделичните терапии.
“Психоделиците имаат длабоко вкоренета стигма поврзана со рекреативна употреба на дрога и штета, но тие се повеќе се користат во клиничките студии за терапија со дроги во потрага по поефективни патеки за лекување-на пример, лекување на депресија, посттрауматско стресно нарушување, па дури и анорексија.”
„Отстранувањето на негативните конотации поврзани со рејв културата е голем предизвик, но ова истражување покажува дека навистина има социјални и бихевиористички придобивки што рајверите ги добиваат од искуството. Нашата потреба да се поврземе значајно со другите секогаш ќе преовладува, без разлика дали тоа е пеење во хор во црква или газење по електронска музика во складиште што не се користи “.