Здружението ХОПС – Опции за здрав живот Скопје, објавува оглас за ангажирање нa
Оперативен менаџер
Улоги
1.1. Оперативец. Го предводи планирањето на оперативните активности и на материјално-логистичките потреби на оперативните тимови и ја следи реализацијата на задачите на оперативните тимови.
1.2. Иноватор. Ги проценува можностите за надградба на постоечките и за развој на нови активности за поддршка на заедниците и групите од интерес за ХОПС.
1.3. Водач. Предводник на оперативните тимови во исполнувањето на потребите на заедниците и групите од интерес за ХОПС.
1.4. Ментор. Ги препознава потенцијалите и посветеноста кај членовите на оперативните тимови и ги насочува кон развој на дејноста на ХОПС.
1.5. Медијатор. Одржува хармонични работни услови.
1.6. Преговарач. Ги застапува интересите на оперативните тимови и на приоритетите за одржливост и развој на оперативните активности на ХОПС.
Задачи
2.1. Планирање на работните задачи и на составот на тимовите и следење на операционализацијата на активностите.
2.2. Планирање и организација на материјално-логистичките потреби на оперативните тимови и следење на динамиката на исполнување на ваквите потреби.
2.3. Развој на постоечките и воведување на нови активности за поддршка на заедниците и групите од интерес за ХОПС.
2.4. Прибирање на средства за одржливост и за развој на активностите за поддршка на заедниците и групите од интерес за ХОПС.
2.5. Именување на тим лидери и следење и вреднување на нивната работа.
2.6. Поддршка на мотивацијата и мотивирање на тимовите за развој на постоечките и за воведување на нови активности за поддршка на заедниците и групите од интерес за ХОПС.
2.7. Одржување на продуктивна комуникација и хармонизација на односите во оперативните тимови и меѓу нив.
2.8. Застапување на приоритетите за одржливост и развој на активностите за поддршка на заедниците и групите од интерес за ХОПС.
Одговорности
3.1 Навремено обезбедување на ресурсите потребни за оперативното работење.
3.2 Реализација и развој на планираните и воведување на нови активности за поддршка на заедниците и групите од интерес за ХОПС.
3.3. Воспоставување на функционални оперативни тимови кои обезбедуваат навремени и квалитетни услуги и активности за поддршка на заедниците и групите од интерес за ХОПС.
3.4. Обезбедување на мерките за здравје и заштита при работа на членовите на тимовите
3.5. Одржување на постојана продуктивна комуникација во и меѓу оперативните тимови и меѓу оперативните тимови и останатите оддели на ХОПС.
3.6. Одржување на професионална продуктивна комуникација со други правни и физички лица од интерес за работата на ХОПС.
Овластувања
4.1. Донесува одлуки за оперативни активности за поддршка на заедниците и групите од интерес за ХОПС.
4.2 Врши распределба на одговорности во оперативните тимови.
4.3. Врши надзор над операционализацијата на работата и над искористување на материјално-логистичките можности.
4.4. Ги планира и ги организира отсуствата од работа, во консултации и во соработка со тим лидерите.
4.5. Во соработка со менаџерот за човечки ресурси изнаоѓа и применува мерки за мотивација и за санкционирање на членовите на оперативните тимови.
4.6. Ја претставува работата на оперативните тимови пред другите оддели на ХОПС и пред јавноста.
Организациско комуницирање
5.1. Прима задачи од Извршниот директор
5.2. Отчет:
5.2.1.Прибира периодични (месечни) извештаи од оперативните тимови.
5.2.2. Поднесува периодичен (месечен) работен извештај на Извршниот директор
5.3 Координирање:
5.3.1. Одржува редовна комуникација со Извршниот директор за консултации и известувања поврзани со целокупната работа на ХОПС.
5.3.2. Одржува редовна комуникација со членовите на тимовите, со тим лидерите и со другите менаџери за консултации и известувања поврзани со целокупната работа на ХОПС.
Неопходни компетиции и одговорнсоти:
6.1. Петгодишно искуство во оперативно раководење.
6.2. Темелни познавања за планирање и раководење со проектен циклус.
6.3. Аналитички вештини.
6.4. Вештини за планирање и за реализација.
6.5. Лидерски вештини.
6.6. Фасилитаторски вештини.
6.7. Познавање на концептот на развивање на „повеќе сервиси под еден покрив“.
6.8. Ефикасност при работа под стрес и со куси временски рокови.
6.9. Организаторски вештини.
6.10. Преговарачки вештини.
6.11. Транспарентност и тимска работа.
6.12. Основни познавања или подготвеност за учење и примена на ИКТ (Интернет, Windows OS, Android OS, Microsoft Office, ракување со електронски бази на податоци).
6.13. Основни познавања или подготвеност за учење и примена на телекомуникациски софтвер (електронска пошта, дигитални социјални мрежи, ФБ Месинџер, Скајп, Вибер и слично).
6.14. Работно владеење со пишан и говорен англиски јазик.
6.15. Отвореност, почитување и прифаќање на различностите.
6.16. Сензитивност за околностите во кои живеат и за потребите на општествено-маргинализираните групи/заедници.
Работни услови
- Посебен кацелариски простор.
- Персонален компјутер.
- Службен телефон.
- Службено возило, по потреба.
- Обврските подразбираат и теренска работа и комуникација со луѓе од општествено-маргинализирани групи/заедници.
Период на ангажман: на неопределено време со почеток на ангажманот од февруари 2019 година. Месечниот бруто хонорар изнесува 700 ЕУР во денарска противвредност со можности за зголемување.Кандидатите треба да ја приложат следнава документација: • Биографија (CV) Краен рок за поднесување на пријавите: петок, 11 јануари 2019 година, до 16:00 часот. Повеќе информации за работата на Здружението ХОПС – Опции за здрав живот Скопје можете да дознаете на www.hops.org.mk. |